ორიონი

სასარგებლო ბლოგი

უფრო მეტი გრამატიკა

პირის ნიშნები (ნაწილი I)
პირის ნიშნები (ნაწილი II)


I სერიის მწკრივები

სხვათა სიტყვათა მართლწერის საკითხები

აბრევიატურები

ზმნისწინთან დაკავშირებული მართლწერის საკითხები

ზმნისწინი

ზმნის პირი და რიცხვი (ნაწილი I)

ზმნის პირი და რიცხვი (ნაწილი II)

ზმნა, ზოგადი დახასიათება

ზმნიზედა
ენათმეცნიერების დარგები 
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest
Home
Subscribe to: Posts (Atom)

სასერტიფიკაციო გამოცდა ქართულ ენასა და ლიტერატურაში

  • დ,გურამიშვილი – "დავითიანი"
  • შ.რუსთაველი – "ვეფხისტყაოსანი" (პროლოგი)
  • მ.ჯავახიშვილი – "ჯაყოს ხიზნები"
  • ა.ყაზბეგი – "ხევისბერი გოჩა"
  • იაკობ ცურტაველი – "შუშანიკის წამება"
  • ი.ჭავჭავაძე – "მგზავრის წერილები"
  • ნ.ბარათაშვილი – "ბედი ქართლისა"
  • ვაჟა–ფშაველა – "ალუდა ქელაური

ამონარიდი

  • "ვეფხისტყაოსნის" პროლოგის რამდენიმე სტროფის განმარტებისთვის
  • თეიმურაზის 10 მცნება (მ.ჯავახიშვილის "ჯაყოს ხიზნები)
  • ტრადიციები და ადათ–წესები (ა.ყაზბეგის "ხევისბერი გოჩა"

მინიპოსტები

  • ტროპი
  • "შუშანიკის წამების" დაწერის თარიღის გამოთვლა
  • როგორ ვადგენთ "აბოს წამების" დაწერის თარიღს?
  • როგორ ვადგენთ "გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრების" დაწერის თარიღს?
  • ხანმეტობა, ჰაემეტობა, სანნარევობა
  • "თეორია ერთი"
  • "პანდორას ყუთი"
  • "სენდვიჩის მეთოდი"
  • "ვენის დიაგრამა"
  • "კორნელის გრაფა"
  • "პიგმალიონის ეფექტი"

რომელია სწორი?

  • მართლწერის საკითხები ნაცვალსახელთან დაკავშირებით (ნაწილი II)
  • მართლწერის საკითხები ნაცვალსახელთან დაკავშირებით (ნაწილი I)
  • რამოდენიმე თუ რამდენიმე?
  • ორი წლის უკან თუ ორი წლის წინ?
  • მამაო ზურაბ თუ მამა ზურაბ?
  • იგივე კაცმა თუ იმავე კაცმა?
  • ახლა თუ ეხლა?
  • 2010 წელში თუ 2010 წელს?
  • მე უარვყოფ თუ მე ვუარყოფ? მე ავადმყოფობ თუ ვავადმყოფობ?
  • მე უთხარი თუ მე ვუთხარი? მე ვარჯიშობ თუ მე ვვარჯიშობ?
  • კალკი
  • მყარი გამონათქვამები
  • სავსებით, სრულიად, აბსოლუტურად
  • ანვითარებს თუ ავითარებს? ანსხვავებს თუ ასხვავებს?
  • კამპანია და კომპანია
  • დასასრულს და დასასრულ
  • შიშები, წნევები, შუქები, კენჭისყრები?
  • ხიდან თუ ხისგან?
  • აღქმა და აღთქმა
  • უცხო ენათა ბგერების გადმოღების ზოგიერთი წესის შესახებ
  • ვდგევარ თუ ვდგავარ? ვგევარ თუ ვგავარ? ვყევარ თუ ვყავარ?
  • სწორედ თუ სწორად?
  • გაყიდვაშია, ხმარებაშია, შეხებაშია, შეტევაშია?
  • ბევრი წერილები თუ ბევრი წერილი?
  • მღერიხარ თუ მღერი?
  • ყოველი ჩვენთაგანი თუ ყოველი ჩვენგანი?

უფრო მეტი გრამატიკა

  • ობიექტური პირის ნიშნები
  • სუბიექტური პირის ნიშნები
  • ენათმეცნიერების დარგები
  • სხვათა სიტყვათა მართლწერის საკითხები
  • აბრევიატურები
  • ზმნისწინთან დაკავშირებული მართლწერის საკითხები
  • ზმნისწინი
  • ზმნის პირი და რიცხვი (ნაწილი I)
  • ზმნის პირი და რიცხვი (ნაწილი II)
  • ზმნა, ზოგადი დახასიათება
  • ზმნიზედა

არქივი

  • ▼  2012 (36)
    • ▼  July (3)
      • როგორ ვადგენთ "აბოს წამების" დაწერის თარიღს?
      • როგორ ვადგენთ "გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრების" დაწერის...
      • ქალივით თუ ქალისავით? შურდულივით თუ შურდულისავით?
    • ►  June (25)
    • ►  May (5)
    • ►  April (1)
    • ►  January (2)
  • ►  2011 (80)
    • ►  December (1)
    • ►  November (2)
    • ►  October (7)
    • ►  July (15)
    • ►  June (26)
    • ►  May (2)
    • ►  April (3)
    • ►  March (14)
    • ►  February (7)
    • ►  January (3)
  • ►  2010 (91)
    • ►  December (8)
    • ►  November (15)
    • ►  October (29)
    • ►  July (1)
    • ►  June (7)
    • ►  May (6)
    • ►  April (7)
    • ►  March (10)
    • ►  February (6)
    • ►  January (2)

საინტერესოა

  • სწავლების ეფექტური სტრატეგიები
  • რჩევები მასწავლებელს
  • განვითარებისა და სწავლის თეორიები
  • როგორ დავწეროთ თემა?
  • უფრო მეტი გრამატიკა
  • რომელია სწორი?
  • ჩემ შესახებ
  • კონტაქტი

მომწერეთ

tepnadzelel@gmail.com
tepnadzelel@yahoo.com

რჩევები მასწავლებელს

  • ქცევის წესები
  • ლორენს კოლბერგი
  • ერიკ ერიკსონი
  • ჟან პიაჟე
  • დევიდ პერკინსი
  • ალბერტ ბანდურა
  • კარლ როჯერსი და აბრაჰამ მასლოუ
  • კონსტრუქტივისტები
  • ბიჰევიორისტები
  • დიმიტრი უზნაძე
  • ლევ ვიგოტსკი
  • მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლების სტრატეგიები

ყოველთვის საჭირო

  • ავტორის პოზიცია პოემაში "ბედი ქართლისა", რეფერატი #2
      (გთავაზობთ მოსწავლის ნამუშევარს, სტილი დაცულია)       ნიკოლოზ ბარათაშვილის პოემაში აღწერილია მომენტი როდესაც ერეკლე მეფე დაფიქრდა რუს...
  • ზ მ ნ ი ზ ე დ ა
            ზმნიზედა არის მეტყველების ნაწილი , რომელიც აღნიშნავს, თუ სად, როდის, როგორ, რა ზომით, რამდენჯერ, ...
  • ილია ჭავჭავაძე – "მგზავრის წერილები"
    ილია ჭავჭავაძის "მგზავრის წერილების" შესწავლისას მოსწავლემ, გარდა იმისა, რომ კარგად უნდა აითვისოს შინაარსი, ასევე თავი უნდა  მოუ...
  • შოთა რუსთაველი – "ვეფხისტყაოსანი" (პროლოგი)
         „ვეფხისტყაოსნის“ პროლოგი ძალიან მნიშვნელოვანი ნაწილია პოემის გასაგებად. ანტიკურ ეპოქაშიც და შუასაუკუნეებშიც ლიტერატურულ ნაწარმოებს ...
  • აბოს დახასიათება (გეგმა)
    იოვანე საბანისძე– „აბოს წამება“                                                   აბოს დახასიათება {თხზულ...
  • სუბიექტური პირის ნიშნები
    1.       პირის ნიშნის რაობა.         ზმნის პირი გამოიხატება სპეციალური ნიშნით– პირის ნიშნით, რომლის ფუნქციაა, განასხვაოს ერთი პირი მ...
  • პროექტი - „კაი ყმა“ (ზარმაცის, მაგრამ ნიჭიერის ნაშრომი)
    ●    შესავალი         კარგ ყმაზე, ანუ ვაჟკაცზე უამრავი ნაწარმოები გვხვდება ქართულ ფოლკლორში, რადგან ეს თემა ქართულ რეალობაში ყ...
  • ავტორის პოზიცია პოემაში "ბედი ქართლისა", რეფერატი #1
      (გთავაზობთ მოსწავლის ნაშრომს, სტილი დაცულია)       პოემაში “ბედი ქართლისა” ავტორი ნიკოლოზ ბარათაშვილი, როგორც, ერეკლეს, ისევე სოლო...
  • " შუშანიკის წამება "
    „შუშანიკის წამების“   შესწავლისას, სასურველია, თუ გავითვალისწინებთ და ვისაუბრებთ შემდეგ საკითხებზე. (გთავაზობთ საკითხთა ჩამონათვალს,რომელ...
  • კოგნიტური განვითარების თეორია
    (პიაჟე Jean_Piaget; დ. 9 აგვისტო, 1896, ნევშატელი — გ. 16 სექტემბერი, 1980, ჟენევა) — შვეიცარიელი ფსიქოლოგი. ) 1.       კოგნიტური გა...

ყველაფერი

  • რომელია სწორი?
  • VII კლასი
  • საინტერესო
  • X კლასი
  • დავალება
  • უფრო მეტი გრამატიკა
  • IX კლასი
  • რჩევები
  • სერტიფიცირება
  • IV კლასი
  • ნიკოლოზ ბარათაშვილი
  • ტესტები
  • გამოცანა
  • თხზულება
  • ილია ჭავჭავაძე
  • მინი პოსტები
  • რვეულის რეცენზია
  • VI კლასი
  • მინიპოსტები
  • მწერლები
  • როგორ დავწეროთ თემა? გეგმა
  • წიგნი გვიხმობს
  • "ვეფხისტყაოსანი"
  • აკაკი წერეთელი
  • აუცილებელი
  • კაიყმობა
  • პრეზენტაციები
  • რაინდობა
  • რუსთაველი
  • საშინაო დავალების ფურცელი
  • ერეკლე
  • ვაჟა–ფშაველა
  • მამაცობა
  • მეტაკოგნაცია
  • პიაჟე
  • პრობლემა
  • ძირითადი პოსტულატები
  • ავთანდილი
  • დევიდ პერკინსი
  • ვიგოტსკი
  • მოტივაცია
  • პროექტი
  • როჯერსი
  • შეფასება
  • VI კლასი
  • VIII კლასი
  • აბო
  • ადამიანი
  • განწყობის თეორია
  • გეგმა
  • გიორგი ლეონიძე
  • ერიკ ერიკსონი
  • იდიომები
  • ინტერაქტიული სწავლება
  • იოვანე საბანისძე
  • კოგნიტური განვითარება
  • კოლბერგი
  • კონსტრუქტივიზმი
  • ნაწარმოები
  • პროფესიული განვითარება
  • რამდენიმე
  • საზაფხულო აქცია
  • სერტიფიკატი
  • სკაფოლდინგი
  • სტრატეგია
  • ფიგურალური გამოთქმა
  • ფსიქო–სოციალური განვითარება
  • ჩიკოტელა
  • ჩირიკი
  • წიგნიერება
  • ჯგუფური მუშაობა
  • 10 დღის შთაბეჭდილება
  • ალბერტ ბანდურა
  • ბაირონი
  • ბიჰევიორიზმი
  • ბიჰევიორისტები
  • ბლუმი
  • ბრუნერი
  • გალაკტიონი
  • განვითარების დონეები
  • განწყობა
  • გარდნერი
  • გოეთე
  • გოლემანი
  • დიბისი პიერი
  • დიმიტრი ყიფიანი
  • დისლექსია
  • დისპრაქსია
  • ემოცია
  • ემპათია
  • ეროვნული იდეალები
  • ეფექტური სტრატეგიები
  • ექვილიბრიუმი
  • ვერნონ ლითლი
  • ვეფხისტყაოსანი
  • თეორია ერთი
  • თვითრეალიზაცია
  • ინკლუზია
  • ინფორმაცია
  • იყალთოელი ბიჭები
  • კომპლიმენტი
  • კონვენცია
  • კონკურსი
  • კონსტრუქტივისტები
  • კორნელის გრაფა
  • კრიტიკული აზროვნება
  • ლადო მრელაშვილი
  • ლორენს კოლბერგი
  • მასწავლებლის მოლოდინი
  • მგზავრი
  • მორალური განვითარება
  • ნაწილაკი
  • ნიჭიერი ბავშვები
  • ოპერანტული განპირობებულობა
  • პანდორას კითხვები
  • პანდორას ყუთი
  • პანიკური შიში
  • პაოლო
  • პერკინსი
  • პირამიდა
  • პიროვნება
  • პოეტი
  • პოსტულატები
  • რეგულაცია
  • რეკომენდაცია
  • რეცენზია
  • რვა სტადია
  • სააზროვნო სქემა
  • საარნი
  • საინტერესოა
  • სარწმუნოება
  • სახელმძღვანელოები
  • სენდვიჩის მეთოდი
  • სიზმარი
  • სიმბოლიზმი
  • სიმბოლოები
  • სიმშვიდე
  • სინთეზი
  • სიყვარული
  • სკოლა
  • სოციალური დასწავლის თეორია
  • სოციო–კულტურული
  • სტადიები
  • სტატუსი
  • სტიმულები
  • სქემები
  • სხვათა სიტყვა
  • ტაბულა რაზა
  • ტაქსონომია
  • ტვინი
  • ტიციანი
  • ტყუილი
  • ფრენკ ბაუმი
  • ფრთიანი სიტყვა
  • ქარაგმა
  • ქცევა
  • ცისფერი ყანწები
  • ცნებათა რუკა
  • წერილები
  • ხარაჩო
  • ჯეიმს მარსია
  • ჰიპერაქტიურობა
  • ჰორმონი
  • ჰუმანიზმი
  • ჰუმანისტური თეორია

ბლოგი დავალებებისთვის

  • დავალებები V ბ
  • დავალებები V გ
Unknown
View my complete profile

რჩევები მასწავლებელს

  • დიმიტრი უზნაძე
  • ლევ ვიგოტსკი
  • ბიჰევიორისტები
  • კონსტრუქტივისტები
  • კარლ როჯერსი და აბრაჰამ მასლოუ
  • ალბერტ ბანდურა
  • დევიდ პერკინსი
  • ჟან პიაჟე
  • ერიკ ერიკსონი
  • ლორენს კოლბერგი
  • ქცევის წესები
  • მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლების სტრატეგიები

სწავლების ეფექტური სტრატეგიები

  • როგორ ჩავატაროთ კლასში ვიქტორინა?
  • ჯგუფური მუშაობა
  • საკლასო დისკუსია
  • როლური თამაშები / სიმულაცია

განვითარებისა და სწავლის თეორიები

  • კონსტრუქტივიზმი
  • ბიჰევიორიზმი
  • მეტაკოგნაცია
  • სოციალური განვითარება
  • ემოციური განვითარება
  • პიაჟე– კოგნიტური განვითარების თეორია
  • ლევ ვიგოტსკი – სოციო–კულტურული თეორია
  • ბანდურა– სოციალური დასწავლის თეორია
  • ბენჯამენ ბლუმი – განათლების მიზნების ტაქსონომია
  • ერიკ ერიკსონი – ფსიქო–სოციალური განვითარების თეორია
  • კოლბერგი – მორალური განვითარების თეორია
  • ჰუმანისტური თეორია
  • ბავშვის ფიზიკური განვითარება
  • გარდნერი –მრავალმხრივი ინტელექტის თეორია
  • დიმიტრი უზნაძე– განწყობის თეორია
  • ინკლუზიური სწავლება (ნაწილი I )
  • ინკლუზიური სწავლება (ნაწილი II)
  • პიროვნული ურთიერთობის როლი სწავლების პროცესში

განვითარებისა და სწავლის თეორიების ძირითადი პოსტულატები

  • კონსტრუქტივიზმი
  • განწყობის თეორია (დიმიტრი უზნაძე)
  • ჰუმანისტური თეორია (კარლ როჯერსი, აბრაჰამ მასლოუ)
  • მორალური განვითარების თეორია (ლორენს კოლბერგი)

ელექტრონული ბიბლიოთეკა

  • სამართლებრივი აქტები მასწავლებლებისთვის
  • ქართული ენა და ლიტერატურა (I-VI კლასები)
  • სტატიები განათლების საკითხებზე
  • რ.მარზანო – "ეფექტური სწავლება სკოლაში"
  • რ.მარზანო – "კლასის მართვა"

მძებნელი

საინტერესოა

  • არეოპაგიტიკა
  • ანტონ I კათალიკოსი
  • ენათმეცნიერების დარგები
  • სიტყვა (ნაწილი II)
  • სიტყვა (ნაწილი I)

კვირის პოსტები

  • სწორად თუ სწორედ?
       სწორად   და  სწორედ სიტყვებს ერთი ასო განასხვავებს. ორივე ეს ფორმა ერთი და იმავე ფუძისაგან არის ნაწარმოები,  ორივე მათგანი მართებულ...
  • ავტორის პოზიცია პოემაში "ბედი ქართლისა", რეფერატი #2
      (გთავაზობთ მოსწავლის ნამუშევარს, სტილი დაცულია)       ნიკოლოზ ბარათაშვილის პოემაში აღწერილია მომენტი როდესაც ერეკლე მეფე დაფიქრდა რუს...
  • ვაჟა-ფშაველა-„ალუდა ქეთელაური“
      თავისებურება 1.   ვაჟა-ფშაველას პოემების შესწავლისას მოსწავლეებს ძირითად დაბრკოლებას უქმნის ტექსტის ენა . კუთხური მეტყველება,  დიალე...
  • ორი წლის უკან თუ ორი წლის წინ?
         მომხდარი ამბისა თუ ვითარების გადმოსაცემად ზოგიერთი ამბობს :" ეს ამბავი ორი დღის უკან მოხდაო", ხოლო სხვანი კი ამბობენ - ...
  • სუბიექტური პირის ნიშნები
    1.       პირის ნიშნის რაობა.         ზმნის პირი გამოიხატება სპეციალური ნიშნით– პირის ნიშნით, რომლის ფუნქციაა, განასხვაოს ერთი პირი მ...
  • " შუშანიკის წამება "
    „შუშანიკის წამების“   შესწავლისას, სასურველია, თუ გავითვალისწინებთ და ვისაუბრებთ შემდეგ საკითხებზე. (გთავაზობთ საკითხთა ჩამონათვალს,რომელ...
  • ა.ყაზბეგი – „ხევისბერი გოჩა“
      თავისებურება 1. ალ.ყაზბეგის შემოქმედებით მკითხველი ეცნობა ხევის (საქართველოს ერთ–ერთი კუთხის) მცხოვრებთა სამყაროს.  თავისებურია ის ტრა...
  • შოთა რუსთაველი – "ვეფხისტყაოსანი" (პროლოგი)
         „ვეფხისტყაოსნის“ პროლოგი ძალიან მნიშვნელოვანი ნაწილია პოემის გასაგებად. ანტიკურ ეპოქაშიც და შუასაუკუნეებშიც ლიტერატურულ ნაწარმოებს ...
  • ავტორის პოზიცია პოემაში "ბედი ქართლისა", რეფერატი #1
      (გთავაზობთ მოსწავლის ნაშრომს, სტილი დაცულია)       პოემაში “ბედი ქართლისა” ავტორი ნიკოლოზ ბარათაშვილი, როგორც, ერეკლეს, ისევე სოლო...
  • ნ.ბარათაშვილი – „ბედი ქართლისა“
              ნ.ბარათაშვილის პოემა „ბედი ქართლისა“ ისტორიულ მოვლენას ასახავს და გადმოგვცემს. თავად პოემა ერთგვარი გასაღებია ავტორის მსოფლმ...

როგორ დავწეროთ თემა?

  • მგზავრისა და ლელთ ღუნიას საუბარი
  • რა შეუბრალებელია ადამიანი?!
  • ნ.ბარათაშვილის პორტრეტი
  • ნ.ბარათაშვილის "მერანი" და ავთანდილის ანდერძი "ვეფხისტყაოსნიდან"
  • სიმბოლოები ნ.ბარათაშვილის "მერანში"
  • განწირული სულისკვეთება (ნ.ბარათაშვილი– "მერანი")
  • ფერი და განწყობა (.ბარათაშვილის "***ცისა ფერს")
  • ორი ლოცვა (ნ.ბარათაშვილის "ჩემი ლოცვა" და ავთანდილის ლოცვა "ვეფხიტყაოსნიდან")
  • ნ. ბარათაშვილის "ჩემი ლოცვა"
  • ავტორი – ილია ჭავჭავაძე
  • ლუარსაბი და დარეჯანი
  • თათქარიძეობა
  • რეფერატი – ავტორის პოზიცია ნ.ბარათაშვილის პოემაში "ბედი ქართლისა"
  • ცნობიერთა დასტაქარი (გეგმა)
  • იოვანე საბანისძის ეროვნულ–სარწმუნოებრივი იდეალები
  • აბოს დახასიათება (გეგმა)
  • ცნობიერთა დასტაქარი – ავთანდილი (გეგმა)

მოსწავლის რვეულის რეცენზია

  • 30სიტყვიანი თემების რეცენზია
  • ჭკვიანი მოსწავლის რვეულის რეცენზია
  • ველი რვეულის რეცენზია
  • ექსტრემალის რვეულის რეცენზია
  • ყველაზე ვრცელი რეცენზია

რეფერატი– ავტორის პოზიცია პოემაში "ბედი ქართლისა"

  • მოსწავლის რეფერატი #1
  • მოსწავლის რეფერატი #2
  • მოსწავლის რეფერატი #3

ხატოვანი სიტყვა–თქმანი

  • ხატოვანი გამოთქმები საბერძნეთიდან
  • ბედნიერ ვარსკვლავზე დაბადებული
  • შესავალი

პროექტი "აკაკი წერეთელი"

  • პროექტის შესახებ
  • რას ეწოდა აკაკი წერეთლის სახელი?
  • აკაკი წერეთლის მოგზაურობა რაჭა–ლეჩხუმში
  • დიმიტრი ყიფიანი და "განთიადი"
  • ცნობილი სიმღერის უცნობი ავტორი

საჭირო

  • დავალებები V ბ
  • დავალებები V გ
  • inclusion.ge
  • lib.ge
  • literatura.ge

"ვეფხისტყაოსანი"

  • პროექტი 3. ავტორი– ლამაზი და თან ჭკვიანი
  • პროექტი 2. ავტორი– ზარმაცი, მაგრამ ნიჭიერი
  • პროექტი 1 , ავტორი– ექსტრემალი
  • პროექტის გეგმა
  • რაინდობა, მამაცობა, კაიყმობა "ვეფხისტყაოსანში"

ვან გოგის "პატიმრები" და მოსწავლეთა ფიქრები

  • ბოლო ამოსუნთქვის იმედზე
  • უსათაურო
  • ოთხ კედელში დამწყვდეული ფიქრები
  • თავისუფლება

სჯანი

  • როგორ ვასწავლოთ VI კლასში "ჩირიკი და ჩიკოტელა"? ( II ნაწილი)
  • როგორ ვასწავლოთ VI კლასში "ჩირიკი და ჩიკოტელა"? ( I ნაწილი)
  • საორიენტაციო თემატიკა "მგზავრის წერილების ანალიზისათვის"
  • "მგზავრის წერილები"– გზა ვლადიკავკასიდან თბილისამდე
  • "ერის წყლული მაჩნდეს წყლულად"
  • ბავშვის ფიზიკური განვითარება
  • პიროვნული ურთიერთობის როლი სწავლების პროცესში

ნაწყვეტები ტესტიდან

  • ილიას არჩევანი
  • სიმბოლო – მყინვარი და თერგი
  • ლექსი მეწყერი
  • ფიქრები "ჯუნგლის კანონზე"

IV კლასი, საშინაო დავალების ფურცელი

  • 8.4.11
  • 18.3.11
  • 11.2.11
  • 28.1.11

Labels

რომელია სწორი? საინტერესო დავალება უფრო მეტი გრამატიკა რჩევები სერტიფიცირება ნიკოლოზ ბარათაშვილი ტესტები გამოცანა თხზულება ილია ჭავჭავაძე მინი პოსტები რვეულის რეცენზია მწერლები როგორ დავწეროთ თემა? გეგმა წიგნი გვიხმობს "ვეფხისტყაოსანი" აკაკი წერეთელი აუცილებელი კაიყმობა პრეზენტაციები რაინდობა რუსთაველი საშინაო დავალების ფურცელი ერეკლე ვაჟა–ფშაველა მამაცობა მეტაკოგნაცია პიაჟე პრობლემა ძირითადი პოსტულატები ავთანდილი მასლოუ მგზავრის წერილები მოტივაცია მწირი პროექტი რეფერატი როჯერსი სუმბული უზნაძე შეფასება აბო ბედი ქართლისა გიორგი ლეონიძე იდიომები იოვანე საბანისძე კაცია ადამიანი ლუარსაბი ნაწარმოები პროფესიული განვითარება საზაფხულო აქცია სასარგებლო სერტიფიკატი სკაფოლდინგი სტრატეგია ტრადიცია ფიგურალური გამოთქმა ფსიქო–სოციალური განვითარება ჩიკოტელა ჩირიკი წიგნიერება ანტონ ფურცელაძე ბაირონი გალაკტიონი გამოცდა გოეთე დამოკლე დიბისი პიერი დიმიტრი ყიფიანი ეზოპე ეროვნული იდეალები ვერნონ ლითლი ვეფხისტყაოსანი თათქარიძეობა თეიმურაზ I თეორიები ინფორმაცია იყალთოელი ბიჭები კორნელი კეკელიძე ლადო მრელაშვილი ლოცვა მგზავრი მერანი მორალი მორალური განვითარება მრავალმხრივი ინტელექტი ნაივური სუპერი ნაწილაკი ნიჭიერი ბავშვები ოზის ჯადოქარი ოლიმპიური ოპერანტული განპირობებულობა ოჯახი პანიკური შიში პაოლო პერკინსი პირამიდა პიროვნება პოეტი პორტრეტი პოსტულატები რეგულაცია რეკომენდაცია რეცენზია რვა სტადია როგო საარნი საინტერესოა სარწმუნოება სახელმძღვანელოები სიზმარი სიმბოლიზმი სიმბოლოები სიმშვიდე სინთეზი სიყვარული სკოლა სოციალური დასწავლის თეორია სოციო–კულტურული სპექტაკლი სტადიები სტატუსი სტიმულები სულისკვეთება სქემები სხვათა სიტყვა ტაბულა რაზა ტაქსონომია ტვინი ტიციანი ტყუილი ფაქტორები ფრენკ ბაუმი ფრთიანი სიტყვა ქარაგმა ქცევა ყორანი ჩემი ლოცვა ცისა ფერს ცისფერი ყანწები ცნებათა რუკა ცოდნა წერილები წერილი წესები ხარაჩო ხატოვანი თქმანი ჯგგუფური მუშაობა ჯეიმს მარსია ჰიპერაქტიურობა ჰორმონი ჰუმანიზმი ჰუმანისტური თეორია

მრიცხველი

"არაფერი განაპირობებს მოსწავლის ქმედებებს ისე ძლიერად, როგორც მისთვის მნიშვნელოვანი ადამიანის მკაფიო მოთხოვნები"

Blog Archive

  • ▼  2012 (36)
    • ▼  July (3)
      • როგორ ვადგენთ "აბოს წამების" დაწერის თარიღს?
      • როგორ ვადგენთ "გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრების" დაწერის...
      • ქალივით თუ ქალისავით? შურდულივით თუ შურდულისავით?
    • ►  June (25)
    • ►  May (5)
    • ►  April (1)
    • ►  January (2)
  • ►  2011 (80)
    • ►  December (1)
    • ►  November (2)
    • ►  October (7)
    • ►  July (15)
    • ►  June (26)
    • ►  May (2)
    • ►  April (3)
    • ►  March (14)
    • ►  February (7)
    • ►  January (3)
  • ►  2010 (91)
    • ►  December (8)
    • ►  November (15)
    • ►  October (29)
    • ►  July (1)
    • ►  June (7)
    • ►  May (6)
    • ►  April (7)
    • ►  March (10)
    • ►  February (6)
    • ►  January (2)

IV კლასი, ტესტები

  • ტესტი 6
  • ტესტი 5
  • ტესტი 4
  • ტესტი 3
  • ტესტი 2
  • ტესტი 1

VII კლასი, ტესტები

  • ჯ.ქარჩხაძე– "ახალი მოსწავლე"
  • ნ.დუმბაძე, "ქიმიის გაკვეთილზე"
  • ლ.მრელაშვილი, "იყალთოელი ბიჭები"
  • მ.ტვენი, "ტომის დასჯა"
  • ა.წერეთელი, "ცხელი მჭადი"

X კლასი, ტესტები

  • "ვეფხისტყაოსანი", ტესტი 5
  • "აბოს წამება", ტესტი 4
  • "აბოს წამება", ტესტი 3
  • "აბოს წამება", ტესტი 1
  • "აბოს წამება", ტესტი 2

ღრუბელი

რომელია სწორი? საინტერესო ილია ჭავჭავაძე რვეულის რეცენზია მწერლები წიგნი გვიხმობს პრობლემა პროფესიული განვითარება საზაფხულო აქცია სერტიფიკატი 10 დღის შთაბეჭდილება კონკურსი სიზმარი სიმბოლიზმი ტიციანი ცისფერი ყანწები

მეგობრები

გამოცდა, X კლასი

  • ბილეთები

თხზულება– გამოცანა VI კლასი

  • გამოიცანი 5
  • გამოიცანი 4
  • გამოიცანი 3
  • გამოიცანი 2
  • გამოიცანი 1

თხზულება–გამოცანა

  • აბა, გამოიცანი 3
  • აბა, გამოიცანი 2
  • აბა, გამოიცანი 1
http://orioniblog.blogspot.com/. Ethereal theme. Powered by Blogger.